VERDU SURROCA, NOEMI

Categoria: ASSOCIAT/ADA T1
Perfil acadèmic: Doctorat
Departament: PSICOLOGIA, SOCIOLOGIA I TREBALL SOCIAL
Adreça electrònica: noemi.verdu@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Psicopedagogia - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER
Grau en Educació Infantil - UdL 3 PROCESSOS PSICOLÒGICS I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT (0-6)
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 3 PROCESSOS PSICOLÒGICS I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT (0-6)
Grau en Educació Primària - UdL 4 TREBALL DE FI DE GRAU
Grau en Educació Infantil - UdL 4 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 5 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 5 TREBALL DE FI DE GRAU

Recerca

Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
Estudio de los processos cognitivos y sociales implicados en el uso educativo de la Web 2.0 en la ESO: Análisis de su impacto en el aprendizaje. 01/01/2010 31/03/2013 MANUELA PIFARRÉ TURMO
Creatividad y aprendizaje colaborativo mediante herramientas Web 2.0: estudio longitudinal sobre los procesos psicológicos implicados en su enseñanza-prendizaje en secundaria (CreativeMind2.0) 01/01/2013 30/09/2016 MANUELA PIFARRÉ TURMO
Implementación y evaluación de una tecnología que de soporte a procesos de creatividad colaborativa: implicaciones para un modelo tecno-pedagógico co-creativo. 01/06/2020 30/11/2023 MANUELA PIFARRÉ TURMO
Evaluación automática de la creatividad colaborativa y diseño de feedback educativo para promover su desarrollo en el contexto de la tecnología Cocrea 01/09/2023 31/08/2026 MANUELA PIFARRÉ TURMO
Construcció col·laborativa de coenixements mediada per ordinador 01/10/2005 30/06/2006 JAUME SANUY BURGUÉS
Validación y valorización de la tecnología COCREA para la creatividad colaborativa en contextos educativos 01/12/2022 30/11/2024 MANUELA PIFARRÉ TURMO
Escoles i territoris rurals: innovació, sostenibilitat i desenvolupament territorial 15/03/2014 14/03/2015 DOLORS MAYORAL ARQUÉ
Desenvolupament de competències transversals personals en alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. 27/02/2012 26/02/2013 GEMMA FILELLA GUIU
Desarrollar, Orquestar y Evaluar procesos de creatividad colaborativa con tecnología móvil en secundaria (CreaCOnTIC2.0) 30/12/2016 31/12/2020 MANUELA PIFARRÉ TURMO
Publicacions Any Autors Tipus
The role of ICT as a resource for the teaching and learning of history 2018 Noemí Verdú Surroca Article d'investigació
Labelling contributions made in university forums: comparing the use of compulsory and optional scaffolds in specific forum environments 2016 Verdú, N; Sanuy, J Article d'investigació
University students' interactions using scaffolds in two different virtual forums 2016 Verdú-Surroca, N.; Martin-Fuentes, E. Article d'investigació
Valoración del uso de las herramientas colaborativas Wikispaces y Google Drive, en la educación superior. 2014 Brescó, E.; Verdú, N. Article d'investigació
The role of scaffolding in CSCL in general and in specific environments 2014 Verdú, N.; Sanuy, J. Article d'investigació
Valoración del estudiantado sobre el uso del material interactivo en materias de la Universidad de Lleida 2012 Brescó Baigés E; Verdú Surroca N, Flores Alarcia O. Article d'investigació
Analysing knowledge building: usages, achievements and limits of forums at university 2012 Verdú, N.; Sanuy, J. Article d'investigació
Web 2.0 in university teaching: collaborative learning through technology 2011 Flores, O; Verdú, N.; Giménez, P.; Juárez, J.; Mur, JA:; Menduiña, C. Article d'investigació